sobota, 6 kwietnia 2013

Targi kosmetyczne 2013

Jak widzicie na powyższym obrazku 6 i 7 kwietnia w Poznaniu odbędą się targi kosmetyczne. Ja osobiście będę na takich targach trzeci rok z rzędu, za każdym razem byłam zachwycona całym zorganizowaniem i ogólnym wyglądem tych targów. W tym roku postanowiłam zabrać na targi troszkę większą sumkę pieniędzy, aby kupić to czego kupna nie będę żałować, swoją listę produktów, na które zwrócę większą uwagę zrobiłam już kilka dni temu, nie jest ona jakaś ogromna, ale po zsumowaniu sumka jest jak dla mnie duża. Rok temu byłam strasznie zachwycona tym miejscem ze względu na to, że moja bratowa ( absolwentka Szkoły Wizażu & Stylizacji Anity Folaron oraz stylistka paznokci ) brała udział w przygotowywaniu modelki, którą charakteryzował Make Up Artist Vincent de Monfreid, wykonywała ona paznokcie ( trudno to nazwać paznokciami ) zobaczcie sami co stworzyła:
Cała charakteryzacja
Ja byłam strasznie podniecona efektami, które zobaczyłam na scenie, moja bratowa sama nie wiedziała co się dzieje. Filmowałam praktycznie każdy moment przygotowywania pracy na scenie. Mam nadzieję, że w tym roku również będzie ciekawie. Zapraszam Was serdecznie na to wydarzenie i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz