niedziela, 21 kwietnia 2013

Bardzo spóźniony haul.

Witam, po targach kosmetycznych obiecałam haul, co prawda kupiłam tylko kilka rzeczy, ale obiecałam więc muszę się z tego wywiązać. Ogólnie post miał się pojawić już ponad tydzień temu, ale mój plan dnia jest tak napięty, że z trudem się wyrabiam ze wszystkim. Od 23 kwietnia zaczynam pisać testy gimnazjalne, niezmiernie się stresuję już od tygodnia, muszę je napisać z bardzo dobrym wynikiem aby dostać się do wymarzonej szkoły, która i tak nie ma tak bardzo zawyżonego poziomu. Każdego dnia w minionym tygodniu miałam co do minuty zaplanowany dzień, związane to było z dużą ilością materiału, przez który musiałam przebrnąć. I tak zostały mi jeszcze 5 przedmiotów z 9 (czyli WOS, matematyka, polski, chemia i angielski), ale z nich nie ma tak ogromnego materiału więc myślę, że się wyrobię. No więc jak zwykle długi wstęp, zapraszam Was teraz na haul z Targów Kosmetycznych i mojej opini na ich temat oraz do prezentacji paczuszki, którą w minionym tygodniu zamówiłam.
Na targach kupiłam tylko to co chciałam, miałam dużą listę kosmetyków, ale ceny nie były takie jakich oczekiwałam, z roku na rok wystawcy mają ceny wyższe, mniej jest stanowisk, a ceny biletów z roku na rok drożeją. Rok temu na stanowisku O.P.I była zarąbista promocja 1 lakier kosztował 30zł 2 - 30zł i 3 -30zł, ja wtedy nie byłam zbytnio myśląca i nie chciałam wydawać dużo pieniędzy więc kupiłam 2 miniaturki po 10zł, mądre to to nie było :) W tym roku kupiłam jeden lakier, ale za to bardzo ładny 
Całe zakupy z targów

A oto przepiękny lakier z O.P.I kupiony za 21 zł

Lakiery z AllePaznokcie po 6,50 zł sztuka

Pędzle Maestro

Od góry do podkłady/pudru i do rozcierania cieni

Efekt na paznokciach lakieru z O.P.I i AllePaznokcie nr 119
 Ogólnie z wszystkich zakupów jestem bardzo zadowolona lakiery z AllePaznokcie pomimo niskiej ceny mają bardzo fajne krycie i trwałość, lakier nr 119 już przy pierwszej warstwie bardzo dobrze pokrył paznokieć, lakier z O.P.I również jest bardzo trwały, zmywanie jest troszkę męczące, ale mi poszło szybko ponieważ po prostu ściągnęłam lakier jednym płatem. Pędzle z Maestro są naprawdę nieziemskie, koszt pędzla do podkładu/pudru ( ja używam go do podkładu mineralnego z Annabelle Minerals ) to 25zł a pędzla do cieniowanie 15zł, ceny pędzli były bardzo kuszące, ale przypominam sobie, że w zeszłym roku koszt "dużych" pędzli to było coś około 20zł. 
A poniżej paczka z Annabelle Minerals


Jeszcze nic nie rozpakowane, specjalnie zrobiłam zdjęcie ponieważ zaintrygowało mnie opakowanie podkładu :)

Podkład 10g i 2 próbki
 


Zamówiłam tak jak widać na zdjęciach podkład kryjący 10g w odcieniu Natural Fairest koszt 50zł oraz próbkę korektora Light za 7,50zł , w gratisie dostałam próbkę podkładu rozświetlającego w odcieniu Natural Medium, którego używam jako bronzera i sprawdza się w tym bardzo dobrze.
Myślę, że to już wszystko dziękuję za czytanie i zapraszam do kolejnych postów, a tymczasem ja idę się uczyć :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz