poniedziałek, 18 marca 2013

Haul z zakupów internetowych

Dzisiaj obiecany na twitterze haul. Niestety miał on się pojawić w piątek, ale zabrakło mi czasu. Całą sobotę przemeblowywałam pokój, a w niedzielę miałam gości więc dlatego dopiero pojawia się teraz. Oto moje zakupy:



Na stronie Lady Makeup w dzień kobiet była darmowa dostawa więc postanowiłam zamówić sobie bazę z ELFa, która kosztowała 6,50 zł. Następnie zamówiłam na allegro: niebieski eyeliner z Manhattanu, zielony pojedynczy cień 

podwójny miętowo-niebieski cień

Kupiłam także granatowo-szary tusz do rzęs również z Manhattanu, który był opisany w aukcji jako ciemny niebieski i bardzo sławną matową szminkę w kremie w odcieniu 95M, którą podarowałam mojej mamie na urodziny. Oto strona sprzedawcy. Za wszystko zapłaciłam 36,98 zł razem z przesyłką.
I ostatnim produktem była konturówka do ust w pisaku z Clarins, którą także podarowałam mojej mamie. Wylicytowałam ją u tego sprzedawcy i zapłaciłam za nią 25,50 zł z przesyłką.  A oto swatche wszystkich kupionych produktów:

Od lewej strony u góry trzy swatche konturówki i czwarty to pomadka w kremie. Na dole eyeliner i cienie zielony i podwójny miętowo-niebieski cień.



Mam nadzieję, że wam się podobało i jeśli macie jakiekolwiek pomysły na następne posty lub chciałybyście abym napisała recenzję jakiegoś produktu to śmiało piszcie. 
Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz