sobota, 1 czerwca 2013

Jako, że maj właśnie się skończył pragnę Wam przedstawić moich ulubieńców.



1. Avon, seria planet spa - Kojący żel pod oczy cena: ok. 15zł 
Używam go już jakiś czas myślę, że koło 3 tygodni, za pierwszym razem w ogóle nie widziałam efektów, żel pachniał mi alkoholem, ale po jakimś czasie, gdy nie sypiałam w nocy i moje oczy były dosyć opuchnięte żel zdziałał cuda, świetnie koił i delikatnie zmniejszał opuchliznę. Nie oczekiwałam od niego zbyt wiele, na pewno nie likwidacji cieni pod oczami, które u mnie niestety są dosyć widoczne, fajnie nawilża i nie podrażnia skóry, myślę, że to mi wystarczy.
2. Avon, seria planet spa - Relaksujący krem do rąk i stóp cena ok. 10zł
Ten krem mnie bardzo zachwycił, cudownie nawilża i relaksuję zmęczoną skórę rąk i stóp, ma w sobie różowe granulki, które pod wpływem ciepła się rozpuszczają. Krem ma dosyć mocny zapach, mi to nie przeszkadza, ale wiem, że są takie osoby, którym to nie odpowiada.
3.Perfumy - Avon Outspoken by Fergie cena ok. 75zł
Jak dla mnie cała seria perfumów Fergie ma bardzo piękne zapachy, nie są one dla każdego, np. mojej mamie żaden z tych zapachów się nie podoba mi podobają się wszystkie i wszystkie zużyłam z przyjemnością i ubolewałam przy ich końcu.
4. Joanna - Żel w sprayu do stylizacji cena: 7,90zł
Ubóstwiam ten żel i nie zamienię go na żaden inny, to już moja chyba 5 buteleczka, mocno utrwala włosy i u mnie wytrzymuje myślę koło 2 dni. Nie skleja w żaden sposób włosów, wygląda bardzo naturalnie.
5. Annabelle Minerals - próbka podkładu rozświetlającego Natural Medium cena: 7,50
Tego podkładu używam jako bronzera, w opakowaniu widoczne są drobinki rozświetlające, natomiast na twarzy tego nie widać, pięknie wygląda i trzyma się naprawdę długo. 
6. Annabelle Mineral - podkład kryjący Natural Fairest cena: za 10g 50zł
Od czasu gdy spróbowałam próbki tego podkładu nie rozstaję się z nim, słoiczek 1g wystarczył mi na jakieś 2-3 miesiące, wydajność jest niesamowita, kolor idealny dla mojej cery jedynym minimalnym minusem jest to, że muszę go przypudrować, bo niestety się świecę.
7. Avon - cienie Mocha Latte cena: ok. 25zł
Tą paletkę mam już chyba od roku, w tym miesiącu za każdym razem gdy miałam okazję robiłam makijaż właśnie tą paletką, jest ona bardzo uniwersalna, można stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy.
8. Avon Color Trend - lakier do paznokci Bikini - cena: ok. 7zł
Odcień tego lakieru jest prześliczny taki koralowo różowy, super będzie na lato, bardzo szybko wysycha i jest bardzo trwały.
9. Alle Paznokcie - lakier do paznokci nr 119 cena: ok.5 zł
Jak na tak tani lakier jest boski, przepiękny kolor taka kawa z mlekiem, którego szukałam od dłuższego czasu, szybko wysycha i jest trwały.
10. Manhattan - Top Coat cena: ok. 15zł
Kupiłam ten Top Coat już dawno temu, jest mega wydajny, nie spodziewałam się zbyt wiele, natomiast bardzo mnie zaskoczył, jak na moje beznadziejne paznokcie bardzo ładnie utrwala lakier.
11. Sephora - kredka jumbo nr 502 cena: ok. 15zł
Niestety kredki te są niedostępne, ale kolor jest przepiękny, szampański i używam go prawie codziennie trzyma się cały dzień.
( Nie wiem jakim cudem przeskoczyłam od razu do liczby 15 )
15. Revlor ColorStay - Fair cena: ok. 20zł
Jako korektor spisuje się super, niestety jest dla mnie delikatnie za ciemny, ale stosuję go jako bazę pod cienie, zasycha na powiece, przypudrowany w ogóle nie zbiera się w załamaniu, miałam go aż do zmycia makijażu jakieś 12 godzin od 11.00 - 23.00. Delikatnie było widać troszkę cienia w załamaniu przed zmyciem.
16. Maestro - pędzel nr 497 rozmiar 12 cena: ok. 25zł
Pędzle te pokazywałam w Haulu po targach kosmetycznych, podobno jest to duplikat słynnego pędzla z MACa o numerze 217, nie wiem niestety go nie miałam, ale u mnie super się spisuję właśnie do rozcierania ceni lub ich aplikowania w załamaniu, jest bardzo miękki i po myciu nie traci ani kształtu ani nie wypadają z niego włoski.
17. Maestro - pędzel nr 143 cena ok. 40zł
Używam go do pudru i podkładu mineralnego czasami także do bronzera, natomiast myślę, że jest uniwersalny, można go używać zarówno do produktów płynnych takich jak podkład, róż w kremie, i też do produktów suchych jak np. puder, podkład sypki, róż czy bronzer. Nie zmienia swojego kształtu po myciu i nie wypadają z niego włoski.

To na tyle, nie wiem dlaczego liczby mi się pomyliły, chyba się zamyśliłam, mam nadzieję, że się spodobało i zapraszam do innych moich postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz