środa, 29 maja 2013

Wiosenny Haul

Witam, dzisiaj chciałabym Wam pokazać co kupiłam w ostatnim tygodniu. Jako, że pojawiła się weekendowa promocja w sklepie LadyMakeup na darmową dostawę, postanowiłam sobie kupić parę rzeczy. Oto one:


Właśnie kończy mi się puder i przy okazji zakupów postanowiłam, że wypróbuję puder Doll Face z MIYO
 Mój odcień to 01 Vanilla, czyli najjaśniejszy, kosztował 8,99 zł.
Z kosmetykami MIYO nigdy nie miałam styczności, choć bardzo tego chciałam, zachęcona zachwycającymi opiniami i cenami postanowiłam kupić sobie także kilka cieni i już dzisiaj wiem, że na trzech się nie skończy.
Kolory, które wybrałam to: 

 Niebieskawo szary cień, który kupiłam z myślą o codziennych kreskach na powiece, ostatnio spróbowałam takiej kombinacji i bardzo mi się spodobała.
Następny kolor to:

 Piękny, super napigmentowany niebieski cień, który nie chciał mi zniknąć z ręki po swatchowaniu.
I ostatni:

 Cudowna kanarkowa matowa żółć.
Wszystkie cienie kosztowały mnie po 4,99zł więc cena jest strasznie śmieszna a cienie super jakości, podobało mi się znacznie więcej odcieni, ale chciałam najpierw spróbować. 

Od lewej: 33 Aqua, 35 Ocean, 27 Sunrise ( na zdjęciu bez jakiejkolwiek bazy )

I ostatnią rzeczą, która już kiedyś pojawiła się u mnie na blogu to baza z Elfa, niestety poprzednia mi się zapodziała po może 2-3 użyciach, szukałam jej wszędzie, ale nie znalazłam, jako że była okazja kupna nowej postanowiłam z niej skorzystać, bazę posiadam w kolorze Sheer. Może tym razem potestuję ją troszkę dłużej. Baza ku mojemu zdziwieniu kosztowała 5,90zł, gdzie na innych stronach / w sklepach jej cena to coś ponad 10zł.


Myślę, że warto kupować kosmetyki na tej stronie, dla mnie to już coś koło 5 zamówień, zawsze jestem zadowolona, są fajne promocje i można kupić wiele niedostępnych normalnie kosmetyków, z czego cieszę się jeszcze bardziej. Dziękuję za przeczytanie i zapraszam do innych postów.

2 komentarze:

  1. Dużo czytam, że cienie MIYO są świetne - tanie i dobrze napigmentowane. Muszę się w nie zaopatrzyć, na lato na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja tych cieni po prostu powala :D

    OdpowiedzUsuń